ICT Center

مرکز فن آوری اینترنت و مخابرات - Internet & Communication Technology Center

ICT Center

مرکز فن آوری اینترنت و مخابرات - Internet & Communication Technology Center

 

                      سابقه فعالیت و شکل گیری مرکز اینترنت شهر Internet  City Center

فعالیت ما بعنوان مرکز تخصصی ارائه سرویس اینترنت پرسرعت بر روی بسترهای متنوع،wimax ADSL 3G&4G از سال1387 آغاز شد.
قبل از فعالیت در زمینه فروش و عرضه سرویس ما با نصب و تجهیز DSLAM های شبکه ADSL در 15 مرکز مخابرات مشهد، حدود 20 مرکز مخابراتی در استان گیلان و بیش از 25 مرکز مخابراتی استان قم از سال 1385 کار خود را بصورت فنی آغاز نمودیم و نصب و راه اندازی سرویس ADSL را از صفر تا صد در این مراکز مخابراتی آغاز نمودیم.
 
درآن زمان اکثر مردم از اینترنت Dial-up و با سرعت بسیار پایین استفاده مینمودند و البته استفاده از اینترنت مثل امروز خیلی ضروری بنظر نمیرسید و با توجه به هزینه نسبتا بالای آن مخصوص اقشار  ویژه ای مثل دانشگاهیان بود.
با پایان نصب و راه انداری تجهیزات کار بهره برداری از سرویس های ADSL آغاز شد و ما در زمینه فروش اینترنت پرسرعت با تعدادی از Providerهای اینترنتی شروع به همکاری نمودیم.

در آن زمان دانش کم و عدم تجربه کافی نمایندگان فروش و فنی شرکت های فروش سرویس ADSL کار کردن با آنها را برای ما و بویژه مشترکین سخت می نمود و متاسفانه باعث کاهش کیفیت سرویس ها می گردید. بنابراین تصمیم گرفتیم تا با حوصله بیشتری در عرصه فروش وارد شویم و تنها با ارائه دهندگانی وارد همکاری شویم که از پاسخگویی و تعهد کاری آنها اطمینان بیشتری داریم و مشتری مداری و پاسخگویی خود را قربانی گسترش بازار فروش ننمودیم.

اکنون با کمال افتخار میتوانیم این باور را به مشتریان خود بدهیم که با وجود اینکه در عرصه فروش سرویس های اینترنتی که با توجه به تعدد عوامل دخیل در کیفیت و پایداری این سرویس ها پاسخگویی و مشتری مداری کاری بسیار سخت می باشد ما به سطح رضایت بسیار بالایی در میان مشتریان خود رسیدیم و این را افتخار خود میدانیم که مشتریان ما در خصوص تمامی مشکلاتی حوزه اینترنت حتی خارج از دایره فعالیت کاری ما، به ما به چشم امین خود نگاه می کنند و ما را طرف مشورت خود قرار میدهند.
از صمیم قلب آرزو داریم بتوانیم این اعتماد مشتریان خود را که حاصل سالها تلاش می باشد را حفظ و افزایش دهیم.
هم اکنون ما در زمینه فروش و نصب سرویس وایمکس، ADSL، نسل سوم و چهارم اینترنت بیسیم 3G&4G و ارتباط نقطه به نقطه point to point و یک به چند نقطه point to multi point شبکه فعالیت می نماییم.
همکاران تجاری ما در حوزه فعالیت مان شرکت های ذیل می باشند:

  • شرکت ارتباطات مبین نت
  • شرکت مخابرات ایران
  • شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
  • شرکت خدمات ارتباطی رایتل


                                                                                   

                                      


درصورتی که نیاز به هرگونه اطلاعاتی در خصوص سرویس های اینترنت، شرایط و نحوه واگذاری و خریدسرویس های اینترنت، داشته باشید کافیست با ماتماس بگیرید یا به آدرس دفتر فروش و پشتیبانی فروش ما درمشهد بلوار معلم بین معلم 16 و 18 پلاک 376 مراجعه نمایید.
همچنین در صورت نیازبه هرگونه مشاوره همکاران ما در واحد فرش آماده پاسخگوئی می باشند.

    
شماره های تماس:

                    36044934
                    36067136
                    36064340