ICT Center

مرکز فن آوری اینترنت و مخابرات - Internet & Communication Technology Center

ICT Center

مرکز فن آوری اینترنت و مخابرات - Internet & Communication Technology Center


خدمـــات مبین نت


خدمات مبین‌نت همواره تلاش می‌کند به نیازهای گوناگون ارتباطی شما به سریع‌ترین و موثرترین شکل پاسخ دهد. شبکه سراسری وایمکس مبین‌نت بزرگترین شبکه وایمکس در جهان است و هم اکنون در بیش از ۱۳۰ شهر کشور در دسترس مشترکان قرار دارد. این شبکه گسترده زیرساختی برای ارائه خدماتی چون اینترنت، وی.پی.ان.، پهنای باند اختصاصی و تلفن اینترنتی است. اطلاعات بیشتر را بر اساس نیاز خود در صفحه اطلاعات فنی ببینید.



نسل جدید مودم مبین نت با فناوری
LTE

 

مودم LTE مبین نت با سرعت ۱۰۲۴ و اشتراک یکساله

شرایط عمومی خدمات
هزینه‌ نصب مودم در تهران ۱۵۰ هزار ریال است که هنگام نصب دریافت می‌شود
در همه طرح‌ها، مصرف از ساعات ۳ تا ۷ صبح رایگان است
مشترکان می‌توانند با توجه به طرح انتخابی و فعلی خود و در طول فعال‌ بودن طرح‌شان تا حداکثر دو برابر حجم طرح خریداری شده، از حجم رایگان در ساعات شبانه استفاده کنند
برای دریافت اطلاعات در مورد نحوه ی دریافت IP ثابت به صفحه ی مشترکین ؛بخش خرید سرویس مراجعه نمایید
ضریب اشتراک پهنای باند در طرح‌های محدود یک به چهار و در طرح‌های نامحدود یک به ده است. یعنی در طرح‌های محدود شما پهنای باند خود را با چهار نفر و در طرح‌های نامحدود با ده نفر شریک می‌شوید

 


                                 

معرفی فناوری LTE

عبارت LTE (4G LTE) مخفف Long Term Evolution است و به فناوری دسترسی باندپهن بی‌سیم با سرعت بالاتر اطلاق می‌شود. LTE در واقع استانداردی برای انتقال داده‌های پرسرعت بی‌سیم به شمار می‌رود که سرعت و ظرفیت انتقال را با استفاده از رابط رادیویی متفاوت و هم‌چنین توسعه‌ی هسته‌ی شبکه، افزایش داده است. این فناوری با تکیه بر ویژگی‌های نسل‌های پیشین و تکامل آن‌ها امکان دسترسی به سرعت بالاتر و هزینه‌های پایین‌تر را برای کاربران امکان‌پذیر می‌سازد.
از سال 2012 توافق شد در فرآیند تکامل این فناوری علاوه بر بالا بردن ظرفیت و کیفیت مورد انتظار کاربران، ویژگی‌هایی هم‌چون بهبود کارایی و مصرف انرژی،  پایین آوردن هزینه‌ها و نیز پشتیبانی بهتر از برنامه‌های کاربردی نیز در دستور کار قرار گیرد.

ویژگی‌های فناوری LTE

رویکرد تکاملی در این فناوری باعث شد در چند سال گذشته، امکانات ویژه‌ای در نسخه‌های اخیر LTE ایجاد شود تا ظرفیت و کیفیت خدمات ارتقا پیدا کند. از جمله مواردی که در این زمینه می‌توان به آن اشاره کرد، شامل موارد زیر است:
1-    
پشتیبانی ویژه از خدمات M2M
2-    
امکان ایجاد بک‌هال برای شبکه‌های محلی
3-    
امکان یکپارچگی با شبکه‌های WiFi
4-    
مدیریت هوشمند آنتن‌ها در ایستگاه‌های دسترسی
5-    
پیکربندی خودکار شبکه‌ی سلولی
6-    
استفاده از مدولاسیون‌های بالاتر